Najviac peňazí dávame pred Vianocami na sprchovacie gély, telové krémy a zubné pasty a svoj boom má za sebou dekoratívne kozmetika. Tu je rebríček najobľúbenejších produktov podľa prírodnej švédskej kozmetiky Oriflame, ktorá má na slovenskom trhu 25 rokov skúseností. Trendom posledných rokov je zvýšený záujem o pánske produkty starostlivosti o pleť.

 

Osobná starostlivosť

Na produkty osobnej starostlivosti míňame čoraz viac. Kým v roku 2007 predstavoval nákup produktov osobnej starostlivosti 14 percent, v roku 2017 to bolo až 44 percent, čo je najvyššie číslo za celých 10 rokov. Z produktov osobnej starostlivosti boli pritom najobľúbenejšie sprchovacie gély, telové krémy a zubné pasty.

 

Tip Oriflame: Darčekové balenie produktov radu Love Nature obsahuje pílingový sprchovací gél, telové mlieko a mydlo s mätou a malinami. Rad Love Nature je plne biologicky rozložiteľný. Sprchovací gél neobsahuje plastové pílingové mikročiastočky, ale prírodné.   

 

Starostlivosť o pleť

Produkty určené na starostlivosť o pleť majú medzi vianočnými nákupmi tiež stabilné postavenie, hoci v priebehu 10 rokov mierne klesli. Kým v roku 2007 siahlo až 23 percent Slovákov po výrobkoch pre pleť, v roku 2017 to bolo 18 percent Slovákov. Osemnásť percent Slovákov to bolo - presnejšie povedané - až posledné 4 roky, teda od roku 2014 sa stav na percento stabilizoval. V tomto segmente vedú najmä denné krémy a čistiace gély.

 

Wellness produkty

Od roku 2009 má značka Oriflame v ponuke aj wellness rad charakteristický zdravými produktami. Nájdeš v ňom napríklad wellness komplex pre ženu či pre muža s obsahom látok dôležitých práve pre konkrétne pohlavie, ale aj zdravé koktaily, polievky, Omega 3 mastné kyseliny, tyčinky ap.  Potešiteľné je, že Slováci dbajú na zdravie seba a svojich blízkych stále viac a predaj týchto produktov vo vianočnom období medziročne stále rastie. Ok roku 2009 do roku 2017 sa takmer zdvojnásobil. Najväčší záujem je pritom o wellness balíček dennej dávky vitamínov pre ženy aj pre mužov.

 

Foto - oriflame

 

 

Vône

Parfumové vody, toaletné vody a telové spreje sú tradične obľúbeným vianočným darčekom, ich obľúbenosť medzi Slovákmi je za celých 10 rokov na približne rovnakej úrovni. Jediný výkyv zaznamenal rok 2008, kedy predaj vôní predstavoval tretinu všetkých vianočných nákupov! Štandardne po vôňach ako vianočných darčekoch siaha približne desatina Slovákov, pričom vo väčšine nakupujú toaletné vody.

 

Tip Oriflame: Parfumová voda Giordani Gold Original má dlhodobo veľmi silné postavenie medzi favoritmi vôní Oriflame. Vôňa zachytáva skutočnú vášeň a vitalitu ženy, je kvetinová drevitá s tónmi bielych kvetov. Navyše jej flakón je veľmi luxusný a majstrovsky spracovaný, sklenený so zaujímavými zlatistými detailami a precíznou reliéfnou potlačou. Súčasťou luxusnej darčekovej škatule je aj guľôčkový dezodorant Giordani Gold Original.   


 

Dekoratívna kozmetika

Dekoratívna kozmetika pod stromčekom zaznamenala svoj boom v roku 2013, kedy ju darovala viac ako tretina Slovákov, až 34 percent! Inak si drží viac-menej stabilné postavenie a siaha po nej približne 9 - 12 percent zákazníkov. Spomedzi dekoratívnej kozmetiky sú vo vianočných predajoch najobľúbenejšími špirály a krycie krémy.

 

 

Tip Oriflame: Darčekové balenie zázračných balzamov, legendárneho vajíčka od Oriflame, vás pripraví naozaj na všetko. Škatuľka obsahuje 4 zázračné balzamy - s ružovým olejom, z čučoriedkových semien, s organickým medom a s olejom z brusnicových semien. Okrem ingrediencií podľa názvu všetky obsahujú vitamín E a prírodný včelí vosk. Za 25 rokov na Slovensku predal Oriflame 3 439 000 kusov iba klasického ružového zázračného balzamu, ktorý je kultovou záležitosťou.                                                                                                                                                                                                 

 

Módne doplnky

Po módnych doplnkoch z kolekcií Oriflame siahlo najviac Slovákov v roku 2010, a to až 42 percent! Táto kategória je pomerne premenlivá a zďaleka nie stabilizovaná. Najväčší záujem o módu pod stromčekom bol zaznamenaný aj v rokoch 2012, 2015, 2016, kedy módne doplnky predstavovali až 38 percent spomedzi všetkých kupovaných produktov. Zaujímavým faktom možno je, že nákup doplnkov pre pánov veľmi nezaostáva za nákupom dámskych doplnkov.

 

Ilustračné foto - pixabay.com

 

Novinka, ktorá pomáha

Toho roku prišla značka Oriflame s novinkou - luxusnými darčekovými baleniami produktov osobnej starostlivosti, vôní, starostlivosti o pleť či aj módnych doplnkov. Po registrácii sa na stránke navyše získaš zľavu na nákup vo výške až 20 percent. Navyše prispeješ na charitatívny projekt Farebné nemocnice, vďaka ktorému Oriflame už 12 rokov renovuje detské oddelenia slovenských nemocníc.