Vyštudovala keramiku v Modre, ale nebolo to umenie, ktoré ju začalo živiť. Už v pätnástich ju nadchol obchod a ukázalo sa, že dokáže predať všetko, čomu verí. “Predávala som kurzy angličtiny, minerály, či dokonca drahé špeciálne čistíky,” smeje sa dnes Hana Koblišková. 

Jedenásť rokov potom strávila v mediálnom biznise, kde vystriedala niekoľko rádií. “Prešla som si pozíciami od obchodu až po riaditeľku rádia, od rádia Jemné až po Rockovú republiku. Je to hektický trh, kde sa vždy niečo mení,” hovorí a vysvetľuje tým, prečo ju lákala zmena.

 

Foto -  Stayunique.sk – eshop s vášňou pre makeup

 

Nakopli ju muži, ktorí robili stand up. “Inšpirovali ma a ukázali, že to hýbe trhom. Lákalo ma však robiť zábavu pre ženy ako som ja sama a moje kamarátky, ktoré si chcú občas večer vyraziť a dobre sa odreagovať,” hovorí. Na jednom stand up vystúpení zažila mužov a jednu ženu. “Tá oslovila publikum najviac - štýlom, vystupovaním a typom humoru. To rozhodlo. Ako opozícia k mužskému stand-up vznikol náš ženský sit down,“ opisuje Hana Koblišková nápad, ktorý na Slovensku ešte nikto nerobil.

Vznikla Sit down Ladies Comedy, kde sa spojili moderátorka a komička, ktoré sa vôbec nepoznali. Dnes Lujza Garajová Šrameková a Didiana fungujú ako dvojica veľmi úspešne tretí rok. Vystupujú v kaviarňach, hoteloch, kinách po celom Slovensku. Chodí na nich 130 až 250 ľudí a väčšinou majú vypredané.

 

Foto -  Stayunique.sk – eshop s vášňou pre makeup

 

“Začiatky neboli ľahké, pol roka sme obtelefonovávali len svojich známych, ale chytili sa a začali volať svojich známych. Dnes sa lístky predávajú na predpredaji a nás oslovujú priamo majitelia hotelov, kaviarní, či rôznych podujatí, aby sme so sit down prišli do ich mesta,” vysvetľuje Hana Koblišková. Najrýchlejšie lístky vypredali za tri dni.

 

Pozrite si premenu od Stayunique.sk – eshop s vášňou pre makeup:

 

Nebol to spočiatku biznis plán. Hana Koblišková organizovala eventy popri hlavnom zamestnaní. Úspech formátu ju však nakopol, aby urobila rozhodnutie a začala podnikať. “Mňa baví obchodovanie, ale vždy som si myslela, že za mnou musí byť overená značka. Nakoniec som našla odvahu a založila eventovku, ktorá sa volá Moja agentúra,” smeje sa Hana Koblišková.

 

Foto -  Stayunique.sk – eshop s vášňou pre makeup

 

Začínala s piatimi ľuďmi a ponúkala aj zážitky a benefity do firiem. Tie sa neosvedčili tak ako plánovali a tak skresala počet ľudí na dvoch a sústredila sa na to, čo išlo. Rok po Sit Down Ladies Comedy prišla Sit down Stories s Veronikou Cifrovou Ostrihoňovou.

“Sú to rozhovory so ženami, ktoré väčšinou nie sú na titulných stranách časopisov, ale robia pre spoločnosť úžasné veci a projekty. Vždy k ním dopasujeme ešte známeho muža a snažíme sa priniesť príbeh z regiónu, kde hosťujeme,” hovorí. “S mojou kolegynou Stanou Lettrichovou pripravíme zoznam zaujímavých hostí a konzultujeme ho s Veronikou. Aj tento formát máme vypredaný. Hosťujeme s ním od Bratislavy po Košice,” hovorí Koblišková.

 

Foto -  Stayunique.sk – eshop s vášňou pre makeup 

 

Úspešný je aj ich ďalší, veľmi špecifický projekt. Profil zločinu s moderátorkou Kristínou Kövešovou, kde sa preberajú ťažké témy ako pedofília, krádeže, podvody. “Kristína vie aj náročný obsah výborne odkomunikovať a veľmi zdatne vedie diskusiu s policajtmi, odborníkmi, obeťami zločinu i právnikmi. Veľa tam robí imidž odvážnej Kristíny, ktorá sa nebojí zločincov sama konfrontovať, ale vie byť vtipná aj pri takýchto témach,” hovorí Hana. Dnes majú za sebou tri úspešné večery. “Kľúčové je, že to funguje ako prevencia,” dodáva Koblišková a vysvetľuje tým, prečo dali na event nižšie vstupné.

 

Foto -  Stayunique.sk – eshop s vášňou pre makeup 

 

Keď vymýšľajú projekty, väčšinou mieria na ženy, ale v publiku už pribúdajú aj muži. Osloviť špeciálne mužov sa im zatiaľ nedarí. “Skúšali sme rôzne formáty, chceli sme niečo ako Peříčko, mali sme aj rozhovory so známymi športovcami, ale nadchnúť mužov, aby si kúpili lístok a prišli, nie je ľahké,” dodáva Hana.

 

Foto -  Stayunique.sk – eshop s vášňou pre makeup  

 

Najnovšie majú za sebou dva nové projekty: Coming Out s hercom a  moderátorom Viktorom Horjanom, ktorý si na rozhovory pozýva slávnych hercov a herečky. Pred niekoľkými dňami prvý raz organizovali známy event Teší ma, ktorý Moja agentúra urobila spolu s autorkou eventu pre nezadaných Hanou Poliačikovou. “Zoznámili sme sa v podnikateľskom klube Bussines for Breakfast Hana nás oslovila s ponukou, aby sme zorganizovali ďalší event spoločne. Je to naozaj veľká párty pre 400 ľudí,” hovorí Hana.   

 

Foto -  Stayunique.sk – eshop s vášňou pre makeup  

 

Hana Koblišková založila Moju agentúru pred troma rokmi. Spojila v nej to, pre čo má cit. Cit pre kvalitné umenie, ku ktorému má blízko odkedy študovala keramiku a cit obchodníčky, čo dokáže predať všetko, ak tomu verí. “Už nám viacerí povedali, že prinášame kultúru aj do kaviarní,” dodáva spokojne Hana Koblišková.