Luxusná spotrebná elektronika, reproduktory, slúchadlá či bezdrôtové zvukové systémy nemajú oslovovať iba mužských fanúšikov dobrého zvuku. Excelentný dizajn výrobkov či trendy v high-end audio a videotechnike sa stále viac prispôsobujú ženským klientkám. 

Na Slovensku chcú viac žien osloviť dve renomované firmy, ktoré sa dohodli na spolupráci. Známy distribútor elektroniky BIS audio, ktorý je na slovenskom trhu 20 rokov a spoločnosť Bang & Olufsen. Najznámejšia dánska firma oslávi tento rok 95 rokov svojej existencie. 

Bang & Olufsen: Módne trendy a nábytkový dizajn

“Všetky produkty Bang & Olufsen sa snažia osloviť ženy svojím “nábytkovým” štýlom dizajnu. Radi používame materiály, ktoré sú ľahko použiteľné aj ako interiérová dekorácia. Aj preto často využívame drevo alebo hliník,” uviedol Casper Steenkjær, riaditeľ obchodu a rozvoja firmy Design Collection, ktorá zastupuje Bangis audio& Olufsen.

Foto - Bang & Olufsen

Pri výrobe produktov nedbajú len na kvalitu, ale sledujú aj módne trendy. “Hlavne trendy v oblasti farieb. Preto často uvádzame nové farby, ktoré sú trendové, špeciálne na produktoch ako sú slúchadla a Bluetooth reproduktory. A práve toto oslovuje mnoho žien. Len matným pohľadom do portfólia uvidíte veľa produktov v ružovom a bielom prevedení, farbách ktoré sú všeobecne populárne u zákazničiek,” dodal zástupca Bang & Olufsen.

Bis audio cieli na ženy

Rodinná firma BIS audio, ktorá dlhodobo pracuje na tom, aby do svojich kamenných predajní na Slovensku prilákala viac žien, spoluprácu s renomovanou dánskou firmou oceňuje.

“Sme radi, že nás Bang & Olufsen oslovil. Ide o firmu, ktorá má dlhú tradíciu a typ produktov, ktoré nám chýbali v portfóliu. Bang & Olufsen roky patril k špičke v mnohých oblastiach. A to hlavne v oblasti video, teda televízorov. A my chceme našim zákazníkom a zákazníčkam ponúkať to najunikátnejšie a najlukratívnejšie, čo sa dá vyrobiť,” hovorí Bojan Božinovski, marketingový manažér BIS audio.

Zacielenie na ženy si pochvaľuje. “Veríme, že oslovíme zákazníčky, ktoré nechodili do obchodov alebo na e-shop BIS audio, lebo mali pocit, že tam nie sú produkty, ktoré by ich zaujali. Bang & Olufsen by mohol túto medzeru vyplniť,” dodáva Božinovski.

Úspešný príbeh firmy Bang & Olufsen

Bang & Olufsen je tak úspešným podnikateľským príbehom, že ho zakladatelia Applu a ďalších známych technologických firiem vlastne skopírovali.

Peter Bang vyštudoval za inžiniera a pol roka pracoval v továrni na rádiá v Spojených štátoch. Vrátil sa domov do Dánska a s kamarátom Svendom Olufsenom rozbehli na povale rodinného domu vlastnú firmu plnú inovácií a nápadov ako zmeniť svet.

To všetko tesne po 1. svetovej vojne v roku 1925, keď 17. novembra Peter Bang a Sven Olufsen založili vlastnú firmu. Bang prinášal inovácie a riešil vývoj nových produktov, Olufsen sa sústredil na obchodnú stránku firmy.

Peter Bang (vľavo) a Sven Olufsen.  Foto - Bang & Olufsen

Firma za 95 rokov priniesla množstvo skvelých výrobkov a prešla si aj viacerými krízami. Vždy sa však mohli spoľahnúť na skvelé výrobky a ich jedinečný dizajn.

Prvou inováciou, ktorú firma priniesla už v roku 1927 bolo napájanie rádia priamo zo siete, vtedy bol štandard napájania cez batériu. Neskôr sa ich ikonický gramofón Beogram 6000 dostal do Múzea moderného umenia v New Yorku.

Firma sa špeciálne od 60. rokov sústredila na spoluprácu s významnými dizajnérmi a postupne sa rodila jej aktuálna podoba. Cez rádiá, priekopnícke zariadenia v oblasti záznamu zvuku, cez gramofóny až po audiosystémy do luxusných automobilov, televízie či slúchadlá. 

Bohatú ponuku firmy dnes reprezentujú najmä luxusné televízory, reproduktory, slúchadlá a bezdrôtové zvukové systémy. 

BeoPlay E8 - značkové bezdrôtové slúchadlá 

Dnes prichádzajú ich jedinečné výrobky do predajní BIS audio. Rozpoznať ich môžete aj podľa známej predpony Beo, ktorú Bang & Olufsen používa pri označovaní svojich produktov. Prvýkrát bola použitá v roku 1938 v názve rádia Beolit 39, čo bol zároveň prvý rádioprijímač v bakelitovom kryte. Svoje produkty B&O ale celkovo označuje originálnymi názvami, ktoré zároveň umožňujú ľahko identifikovať, o aký komponent ide. 

 

Predajňa Bis Audio, kde nainštalovali produkty značky Bang & Olufsen.  Foto - Bis audio

 

Spoločnosť BIS audio sa už od svojho vzniku orientuje na predaj a zákaznícku podporu špičkových značiek od viac ako dvoch desiatok top výrobcov Hi-Fi techniky a príslušenstva, vrátane funkčného nábytku Spectral, Bassocontinuo, alebo Cineak a systémov pre inteligentné domy a byty. 

Exkluzívna značka akou je Bang & Olufsen do takéhoto portfólia zapadne úplne prirodzene a jej produkty potešia nielen potenciálnych zákazníkov, ale aj jej skalných fanúšikov, ktorí budú môcť využívať kamenné predajne a showroomy BIS audia v Bratislave, Banskej Bystrici a Košiciach, ale aj na webe www.bisaudio.sk